Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Crush day!

Av Ofelia W. Horan - 7 oktober 2013 20:10

Jag har då en crush på en kille i min klass. Han är en av dem smartaste, sötaste eller han är den ända söta, blonda, som har fina ögon, trevlig personlighet men problemet är att jag har bara "känt" honom sedan vi började skolan i augusti. Jag har bara fått reda på att han har något syskon, har Instagram och är inte intresserad av mig.
Jag skrev till honom på kik och berättade att jag är grym kär i honom fast ja, han var inte intresserad. Jag började gråta och jag gick in på Twitter och började skriva. Inga snälla saker men jag var arg för alla killar jag faller för gillar inte mig. Jag fick bra stöd från mina kompisar och nu är jag glad igen. Li sa att det kanske var lite awkward för honom i med att vi inte känner varandra. Klara tyckte där emot att han var lite feg och inte kunde säga vad han egentligen kände för han behövde andras åsikter. Tiffi som jag lika så känt sedan vi började sa att jag i alla fall var modig att säga det till honom men jag kommer komma över det snart.

Jag tycker själv att han är #heartbreaker som jag la upp på min Instagram. Men han förlänar det för han krossade mitt hjärta stenhårt. Han skulle bara veta vad jag drömde om honom en natt!

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ofelia W. Horan - 5 oktober 2013 14:16


Jag tänkte berätta om mig själv lite nu. Jag heter Ofelia. Jag är 13 år. Jag bor i Skåne. Jag älskar musik. Jag älskar One Direction och Justin Bieber. Jag är Directioner fullt ut! Belieber lika så. Jag gillar skolan. Jag får då träffa alla kompisa...

Av Ofelia W. Horan - 5 oktober 2013 13:47


Som ni säker förstår är jag ny på den här sidan! Jag har bloggat eller jag bloggar på en annan sida också men jag tänkte ha två! Jag kan ju skriva här om vanliga saker för min andra är en One Direction blogg. Så aa jag börjar skriva här! Det är då ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards